.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترين كشتي تجاري غيرنفتي درياي خزر به آب انداخته شد

بهشهر،مديرعامل شركت كشتيراني درياي خزر در مراسم پهلوگيري اين كشتي در بندر اميرآباد افزود: تعداد كشتي ها حمل و نقل كالا براي ناوگان ملي كشورمان به 9 فروند رسيده كه در آينده نزديك يك فروند ديگر نيز به اين تعداد اضافه خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جمشيد خليلي با اشاره به اينكه نگرش كشورمان به ناوگان دريايي صرفاً اقتصادي و تجاري نيست اظهار داشت: توجه به ناوگان در درياي خزر از لحاظ حاكميتي نيز اهميت زيادي دارد.
وي بيان كرد: اقتدار ناوگان ايران منوط به تقويت توان آن در مقابل رقباي خارجي است.

خليلي از جذب 48 ميليون دلار اعتبار از صندوق ذخيره ارزي براي ساخت 4 فروند كشتي خبر داد و اضافه كرد: در اين راستا شركت كشتيراني درياي خزر با مساعدت كشتيراني ايران و پشتيباني كميته ويژه درياي خزر مستقر در وزارت امور خارجه موفق به ساخت اين كشتي ها با طراحي جديد شد.

وي با اشاره به بخشي از حاكميت ايران در درياي خزر خواستار تخفيف 50 درصدي در پرداخت عوارض براي كشتي هاي نوساز شد و خاطر نشان كرد: شركت ملي نفت ايران نيز بايد متقاعد شود تا سوخت كشتي هاي درياي خزر به نرخ داخلي تامين شود تا ضمانت بقاي اين ناوگان افزايش يابد.

مدير عامل شركت كشتيراني درياي خزر در پايان گفت: با فعاليت اين كشتي حمل كالا در اين بندر از 45 هزار تن به 52 هزار تن افزايش خواهد يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.